Weer in Azie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Erik, Davina, Caye en Fiènne Winden - WaarBenJij.nu Weer in Azie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Erik, Davina, Caye en Fiènne Winden - WaarBenJij.nu

Weer in Azie

Door: Erik van Winden

Blijf op de hoogte en volg Erik, Davina, Caye en Fiènne

04 April 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo, gisteren zijn we weer eens in Azie geland. Na een lange vlucht en weinig slapen, zijn we rond een uur of drie in Kuala Lumpur geland.

De eerste indruk was dat het niet heel erg heet en benauwd is, iets wat we wel verwacht hadden. Het is half bewolkt, een graad of 33, maar wel redelijk vochtig. In ieder geval best aardig uit te houden.

We zitten in een hotel in China Town met de toepasselijke naam China Town In. Een hotel direct aan een drukke markt straat, dus er gebeurt in ieder geval van alles voor de deur. In het hotel hebben we er echter weinig last van, dus dat is prima.

Gisteren even door China Town gewandeld en 's avonds een aantal biertjes gedaan in de reggae bar. In ieder geval genoeg toeristen hier. Redelijk druk met backpackers uit allerlei verschillende landen. Sowieso valt het wel op dat er hier allerlei verschillende culturele achtergronden rondlopen. Niet echt te zeggen wat nu 'de Maleisier' is.

Vandaag een auto geboekt zodat we de komende week zelf ons vervoer kunnen verzorgen. Morgen vertrekken we uit Kuala Lumpur en gaan richting Taman Negara. Straks nog even een biertje doen in het nachtleven van KL. Biertjes zijn hier trouwens niet echt goedkoop met een prijs van rond de drie euro voor een flesje. Dat wordt weer geen goedkope vakantie... ;-).

Binnenkort meer nieuws!

Gr.
Erik

• 05 April 2009 - 16:48

Nicole:

Hey Vakantiegangers,

Het is vandaag zondag en ik had eigenlijk zin om het zwembad in te gaan.....mis jullie dus een beetje.... Eigenlijk meer zin om dat weer van jullie op te zoeken hihihi
    Ik wens jullie heeeeel veel mooie herinneringen en ik blijf jullie de komende dagen lekker volgen.
    Happy bubbles,
    Nicole (& Rob natuurlijk ook)

• 07 April 2009 - 19:35

Annemarie:

Hé hallo

Leuk iets van jullie te lezen. Zondag was zeker wel nat?

groetjes Marc,Pa en ma

• 11 April 2009 - 03:42

Ron:

haha, de reggae bar, daar heb ik ook nog een biertje gedaan vorig jaar. Jamaican achter de bar...