No worries, mate! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Erik, Davina, Caye en Fiènne Winden - WaarBenJij.nu No worries, mate! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Erik, Davina, Caye en Fiènne Winden - WaarBenJij.nu

No worries, mate!

Blijf op de hoogte en volg Erik, Davina, Caye en Fiènne

13 September 2015 | Nederland, Pijnacker

Nog even en we vliegen in 24 uur naar de andere kant van de wereld. Onze bestemming is Australië en we hebben deze keer een medereiziger!

Omdat we deze reis daardoor extra speciaal vinden, willen we een blog bijhouden waarin we het thuisfront op de hoogte stellen van onze belevenissen. Want die zullen we hebben (te beginnen met de vliegreis).

Ons globale schema ziet er als volgt uit:
We vliegen van Amsterdam, via Hong Kong naar Sydney, waar we 3 dagen hebben om bij te komen en onze jetlag kan wegslijten. Vervolgens vliegen we door naar Cairns, in het Noord-Oosten, waar we de camper gaan ophalen. Na twee dagen in Port Douglas waar we Nemo hopen te vinden, hebben we 3 weken de tijd om naar het zuiden af te dalen en uiteindelijk weer in Sydney onze camper in te leveren.

Deze week hebben we nog even inpakstress en routewoede (laten we nog iets aan het toeval over?) en dan zijn we er alle drie hopelijk helemaal klaar voor! Op naar het land van de kangaroe! Ace!

• 13 September 2015 - 15:02

Kees En Annemarie:

Erik Davina en Caye

wij wensen jullie een goede voorbereiding voor deze reis. en wensen jullie een ongelooflijk mooie tijd.

• 13 September 2015 - 17:06

Dinka:

Doe ze de groeten down under! We wensen jullue een heel mooie en voorspoedige reis!

• 13 September 2015 - 17:37

Annemieke Van Uffelen:

Wij wensen jullie een hele gave reis. Geniet met volle teugen en laat ons heerlijk mee genieten op afstand? Liefs en alle goeds, Annemieke en Paul

• 13 September 2015 - 19:28

Marianne Oudt:

Heel veel plezier en geniet van jullie reis.liefs van marianne en benno

• 13 September 2015 - 20:06

Annie Van Hovell :

Heel veel plezier en genieten ervan. Goede reis.
    Groetjes uit Vleuten Annie , Michiel en Dominic.

• 14 September 2015 - 21:03

Lilian:

Hele fijne reis!! Ben benieuwd naar de reisverhalen!!
    Groetjes Lilian

• 19 September 2015 - 18:32

Hans En Nel:

Het avontuur is begonnen. Gezellig dat wij de eerste kilometers erbij konden zijn!
    Goeie reis!
    We kijken vol ongeduld uit naar eerste verslag en foto's. KUS !!!!!!

• 20 September 2015 - 01:47

Davina:

Super leuk dat jullie ons allemaal volgen!
    We zitten nu te wachten op de luchthaven van Hong Kong met gratis WiFi. Als het meezit, bloggen we wanneer we de eerste dag in Sydney hebben gehad.

• 22 September 2015 - 12:27

Anja Van Der Zwan:

Geweldig dat jullie met een camper gaan rondtrekken, heel veel plezier! Wij volgen jullie graag!